Thursday 23 July 2015

Ignoring People to The Point


Hype :)

I'm actually quite good in this. Bila rasa sakit hati or rasa macam bengang tak terperi, aku akan ignore. Ignore. Dan ignore sampai dah rasa tak sakit. Lepas tu, bila aku campak belakang (baca:throwback) balik, aku akan cakap, " Ohh, dulu aku tak rasa pun keadaan akan semudah sekarang ". Orang kata aku lari dari realiti. Tapi bukankah masa akan mengubat segala? Sementara menunggu hati terubat kembali, biarlah lari sementara dari realiti. Sibuk dengan duniawi.

Sampai bila dan berduka-lara? Buang masa tahu? Kau nangis sensorang memalam sudahlah. Tak payah libatkan orang lain. Eleh, berapa malam je kau mampu nangis. Pastu kau rasa penat dan bosan. Confirm. Pastu kau akan terasa bodoh, Haha.

p/s:aku pernah cakap yang kenal orang baru tu susah tapi aku terlupa nak cakap yang ada part interesting yang akan trigger excitement korang. Chill la. Jumpa orang baru. Berkawan biar seribu, berkasih biar satu ^~. Tak jumpa orang baru pun, friendly dengan kawan-kawan lama apa salahnya kan?


No comments: