Monday 16 February 2015

AIR TERJUN CHAMANG BENTONG


Hype,

Hari ni incik buah hati bercuti. Maka dapatlah melepas rindu untuk bertemu. Alah, bukan selalu. Sekali-sekala berdating, bawaklah juga adik-adik. Feeling-feeling dah besar gitue. haha. Incik abang pula memang sukakan budak-budak. Pantang oktaf suara naik dengan budak-budak. Mulalah dia berceramah. heeee . Kitekan garang orangnya.

So, we spent our time together at Air Terjun Chamang Bentong Pahang Darul Power Makmur. Dekat je dengan rumah aku tapi kalau kau jalan kaki confirm berjam jugaklah baru sampai. Biasa aku merempit je datang sini kenkadang tapi since ada orang tu. Yela. Ada lesen kelas D kan? Emmm. Malaslah cerita. Merajuk nanti. Kite sambung debat masa jumpa nanti. Siapa tak bagi kite menang, tak boleh makan chocolate chips. hahaha ini ugutan :)



Sesekali nak feeling princess tetapi malangnya princess jenis suka main air kan. 

 bersama yang tersayang

melayan budak-budak 

 tapi yang nie budak-budak dewasa punya ^^


 interframe hahaha



Kita sendiri pilih jalan untuk diri kita. Bahagia kita, kita sendiri yang tentukannya. Tak kiralah apa yang pernah berlaku dalam hidup aku sebelum ni, sekarang mahupun masa depan, aku bahagia dengan apa yang aku ada sekarang. Bersyukur dengan semuanya. Jujur aku cakap, apa yang berlaku semakin mematangkan aku. Menjadikan aku lebih faham tentang semua. Belajar menjadi lebih positif.

He came during my lowest part of my life. Still. He adores me for who I am, accepting me eventho he knew almost everything, encourage me when I wanna give up everything, bring back the old 'clingy' girl inside me, show me how to express my feeling a little bit, and made me brave enough to step inside LOVE.


Pesanan penaja :
Kite tak sweet. Tak manja. Tak lemah-lembut sopan santun berbudi bahasa macam awek orang lain yang normal, sebab kite tak pernah normal. Namun begitu, cewah, kite sayang biy ^^

No comments: