Monday 9 February 2015

GIRLFRIENDS


Dari aku zaman sekolah sampailah aku zaman uni, aku biasanya akan stick dengan sorang bff je. Setiap tempat aku pergi, mesti aku stick dengan sorang je. Aku tak tahulah kenapa. Maybe sebab aku nie jenis senang hilang sabar kut nak plak part menunggu. Kalau sorang lima minit, kalau 10 orang? haha. Demanding gitue. Satu lagi, entahlah. Aku tak suka ber'geng' kut.


Dari zaman sekolah rendah dulu, darjah satu lagi, this girl stick dengan aku thru my ups and downs. Her name is Syahirah. Even dah tak sekolah menengah sesama or uni yang sama still boleh hang out together-gether pastu mengadu bagai semua. Satu benda aku paling jeles dengan dia ialah dia mampu makan ikut suka tanpa bimbang akan berat badan. Kebanyakan cerita dan drama aku semua dia dah hadam. Tak kisahlah cerita pasal member ke, pasal pakwe ke, pasal uni ke, segala pasal sehinggalah orang yang mencari pasal semua nak di al-kisahkan. Haha. Pape pun dialah tempat aku mengadu nangis segala bagai. Nak buat lawak senget pun dengan dia.heee ^^

Yusyi nie bff aku yang paling gila-gila sekali. Takde dah aku jumpa yang segila minah nie. Muehehehe. Jangan marah ehhh?? Yusyi nie kalau bab predict kerja luar alam aku cukup dia hebat. Teman karaoke. Geng melepak. Geng sesame makan time terawih dulu. Escape prep. Main hoki sampai 'berenang' dalam D. Haha Belum lagi dia jadi saksi berapa kali aku jatuh tepi longkang, depan surau, segala bagai tuh. Haih, kau diam-diam ehhh...


Yang nie plak, dijodohkan bertemu dengan aku masa dekat Tanta dulu. Teman housemate merangkap classmate aku. Selalu aku buat kau tacing dengan aku kan? Sorry. Aku tau aku keras kepala. Kau pulak nampak macam keras tapi aku tahu kau ada hati yang sangat lembut. Aku harap kau berjaya kat India tu. Jangan nakal-nakal. Always be active and banyak bertanya macam dulu-dulu sampai pasal kerusi meja pun kite nak debat. Hahaha. Jangan lupa DEMA. Jangan lupa 'pak cik' kau tue. Haha.

Si gadis berlens barbie ini pulak si Cikun yang comel lagikan cute. Aku suka dengar dia membebel. Dengan dia nie aku tak pernah bergaduh sebab Cikun nie sangat lembut hati orangnya. Tak suka gaduh-gaduh. Dia gaduh ngan satu manusia je sepanjang aku kenal dia. Sekali dia gaduh, hohoho. Terangkat dunia. Muehehehe. Dia suka over susah hati. Suka merepek. Sesuai sangat dengan orang yang suka sambil lewa macam aku nie. Kiteorang suka pergi pasar malam. TS sekali. Rancangan kiteorang masa depan nak shopping sesama kalau ada waktu free time dah kerja nanti. Haha

Kalau nak tahu, 3 orang daripada empat bffs aku ni, semua anak bongsu. Tak tahulah. Sebab aku jenis keras kepala kut so ditemukan dengan mereka semua nie. Hehe. Nanti aku rajin, aku post pasal twins aku plak masa kat SEMESTA dulu. Aku nie typical girl maka aku perlulah ramai girlfriends tapi yang pasti aku bukanlah playboy itu suami aku. muehehe.  


No comments: