Friday 13 February 2015

#1


Hype :)

Untuk yang bertanya, kenapa aku delete semua posts aku before this, terima kasih sebab concern. heeee ^^. Masih membaca yea? So I will tell u the truth. Well, fire burning can't happen when u're online and delete all ur posts, isn't it?

Aku delete demi menjaga hati-hati terutamanya hati insan yang tersayang. Yeala, Atiqah chicken lah apa lah. Aku memang suka makan ayam pun, ehhh. Ada part kita boleh ikut, ada part kita boleh bantah. Dan, part ni, aku sendiri setuju. Sayang tu memanglah sayang. Banyak sangat kenangan aku since aku sekolah menengah kut rasanyalah. haha Takpelah. Kalau aku rindu, aku boleh buat new post, kan? Tak susah pun. Well, basicly agak susahlah sebab nak kena time ada idea. Kalau idea tue datang time tak bersesuaian alamatnya memang taklah. Hohoho


sumber : google


No comments: