Monday 25 January 2016

Acah-acah je


Hype :)

credit : google

Tengah-tengah mood exam ni lah kepala otak aku aktif dok fikir macam-macam kau tahu. Time lain dia macam malas-malas je nak fikir. Fikir nak lunch apa? Dinner apa? Nak pergi dobi bila? Kalau hantar dobi, bila boleh dapat? Agak-agak petang ni hujan tak? Nak order makanan kat siapa hari ni eh? Dan yang sama waktunya.

Then, tengah aku syok melayan stress tu lah ada syaiton yang jenis tak faham Bahasa Melayu. Dey, kau duduk Tanah Melayu berapa lama? Bangang pemahamankah?

Silap besarlah time aku tengah nak exam Haematology kau buat pasal. Haish. Desperate jugak kau kan. Tak faham aku. Aku tak marah pun kalau setakat nak bertanya khabar tapi tolonglah jangan tunjuk puakanya perangai tu. Buat gua menyesal betul kenal lu. Perangai macam kanak-kanak tak cukup umur. Patut pun member aku kata anak ikan. Sana kau nak, sini pun kau nak sebat. Jangan acah-acah hot boleh? Haish. Geleng kepala aku.

Belajar belajarlah setia. Jangan nak acah-acah setia je tapi emm..emm. Aku taknak takutkan tapi well perhaps, kau lupa yang dunia ni bulat. Kadang-kadang kita kat atas, kadang-kadang kat bawah. Dan, aku sendiri pun dah ada life aku. I'm doing just fine. Better than before. There's another one who treats me better. Love me better. Aku belajar dengan suasana yang stabil. Mental pun makin stabil. I don't need more. Dan aku sendiri pun dah takde masa nak main-main. Main-main ni kerja orang tak matang je. Silakan kalau kau nak teruskan permainan kau but don't drag me in. I'm not interested. Someone who're disloyal like u, give me no fun anymore.

Honestly, u're the only one who ever made me regret with my decision. Have I ever drunk in entire relay? 

No comments: