Tuesday 31 May 2016

HWM

Hype:)

credit: google by my namja
He said I've suffered enough and I've learned and then tired of the same things because I've already knew the sequence.

Orang tanya " Macam mana eh? Tetiba je kau dengan dia," 

Macam mana sebenarnya eh? Back then, he used to be my senior. Only a year older than me. Jangan nak gunakan senioriti anda ehh? We used to be so closed. Macam abang abang sikitlah dia ni. Kalau aku buat salah, dia akan tegur. Dulu dia punya tegur. Pergh pergh pergh. Sentap. Rasa nak tabur semua baju yang dia tak suka aku pakai lepas tu pakai setiap hari berganti-ganti. Ada masa dia sekepala dengan aku. Tolong aku jaga koop or kiosk, tolong teman pergi kantin beli kuih, tolong sakitkan hati sebab berdebat dengan dia pasal subject chemist dengan physics. Banyak dia tolong sebenarnya. Hahahaha

Most of time, aku jumpa dia dekat koop or kiosk jela sebab masing masing kooper pastu aku jenis time prep or waktu senggang habiskan masa dekat koperasi sebab nak tidur tumpang aircond Kak Ros. Selamba memang selamba lah. Serabut pun iyea jugak. Boleh bayang dah bertapa tak L nya tudung aku masa tu tambah tidur dengan lenanya atas meja Kak Ros. Masa tu tak ada rasa pun nak impress dia sebab.well sebab dia bukan someone yang kau boleh approach just like that. Aku pulak jenis pemalas. U can understand the rest lah. 

Habis sekolah, kadang-kadang keep in touch jugak. On off, on off. Off sebab bergaduhlah selalunya. Kiteorang bergaduh hebat. Makan tahun. haha aku over sensitive bout dates, dia pulak jenis birthday sendiri pun tak ingat. Memang lah mengundang. 

Kalau ikut kejam, aku memang selalu kejam dengan dia. Tapi dia tetap cari aku. Layankan aje kerenah aku, bebelan aku, cerita-cerita aku, belum lagi part aku membahan dia. Selalu aku tau, dia touching dengan aku tapi dia malas nak layan sebab perangai aku macam budak tadika. Dahlah comel, cute pulak tu. Hahaha

Aku kenal dia, rapat dengan dia sejak Form Four sampai sekarang umur aku dah nak masuk 22 dah pun. Dia berubah. Aku berubah. Dia dah tak annoying macam dulu. Aku dah tak grumpy sangat dah macam dulu. Dia dah tak nampak lemah lembut macam dulu, dah nak jadi abam sado dah. Ketaq ketaq lemah lutut kak aiiihhh. emmm aku emm aku mungkin dah nampak macam perempuan sikit? Mungkinlah. 

We've never shared same uni or met at any functions but I knew he'll always find me when a movie ring a bell bout me.

No comments: