Wednesday 4 May 2016

Post tengah malam esok nak lab dengan kelas incik amzar

Hype ;)

Aku malas dah nak cakap yang lately nie aku sibuk dok bekejar ke apa entah. Well, aku ada hujung minggu yang sangat padat sama ada dipenuhi dengan tuntutan keluarga atau si dia atau kedua-duanya sekali. Yeala, the whole week, aku spend time dengan lectures, notes, assignments and those blahblahblah. Hujung minggu haruslah diluangkan dengan kesayangans semua. Penat tapi aku happy. Happy la jugak ada reality life. Aku ada family yang sayangkan aku dari aku kecik sampailah tinggi macam sekarang, ada cita-cita yang aku nak kena kejar, ada kawan-kawan yang sama-sama boleh menyetan, serta si dia tempat bermanja dan mengada-ngada dan etc.

Come on lah, karakter kau dekat rumah dengan bila dengan member of course lainkan? Apatah lagi dengan si dia. Dekat rumah kau kenalah berdisiplin sikit. Dengan kawan-kawan kau akan lepas laku lepak laidback. Mulut tu bab mencarut pergh laju macam peluru je. Hahaha. Dan kalau dengan si dia of course la cakap lembut lembut, sopan sopan, ayu ayu cenggitu hah. Hamek hamek. Tapi kalau aku, emmm emmm. Cakap lu wa lu wa pun wa takde hal. Small the pieces bro.

Dan assignments aku masih in progress. Weng weng jap pale aku. Muahahaha. Buku bersepah, kertas bersepah, laptop sini, bateri sana, hardisk, segala isi pencil box, pendrive semua dok berteleku atas lantai bilik. Aku masih cuba chill dengan tabiat sendiri. Akulah tukang kemas dan akulah tukang sepah. Tahniah tahniah. Tapi aku dah siap laundry baju tau uolsss. Jangan jeles.

Maaflah aku merepek. Kena faham. Hehehe. Disebabkan baru-baru ni anniversary parents aku dan kiteorang spend kat Pekan jumpa adik aku yang kena masuk PLKN Semarak tu, makalah aku nak share gambar. Lama dah rasa tak share kat sini. Asyik kat insta yeadok?






Hah, semoga bergembira menyetalk. Mohon jangan menyetan pulak yea^~…

p/s : Dear Incik ZF, I didn't back u up because I didn't think fighting with him could bring any worth to me. He's brainless and egomaniac. I rather fighting with u because u're the one who's matter to me and I loves to see ur opinions regarding something. I loves ur instinct. I loves ur random guess. I love ur care, insecurities, jealousy, attention, sweet talk, all the time we're spending together, and everything about us. People will get tired but I didnt think I will be able to get tired with u. I will never look back to things I've left behind. Well, what've done should be remains as it is and what we've in front of us and now matters to me. U'll always be my kura-kura. Hehe


No comments: